Comunicativ și activ? Hai la AEGON!

Dacă ești o persoană ce sare mereu în ajutor, dacă conceputul de problem-solving este unul super interesant pentru tine și ești comunicativ, s-ar putea ca acest job să ți se potrivească perfect:

Aegon caută Customer Care Officer.

Function description

  • Oferă informații clienților telefonic, prin email, și prin alte canale;
  • Soluționează cererile, problemele, reclamațiile clienților;
  • Înregistrează în baza de date solicitările clienților și soluțiile oferite sau modificările realizate;
  • Gestionarea aspectelor de natură financiară în relația cu clientul (scadențe, întârzieri plăți);
  • Promovarea produselor companiei.

Contract pe perioadă determinată de 1 an.

Job Requirements

  • Studii superioare finalizate, studiile economice reprezintă avantaj;
  • Experiență în relații client / vânzări reprezintă avantaj;
  • Abilități foarte bune operare PC (word, excel, outlook);
  • Limba engleză la nivel mediu;
  • Excelente abilități de comunicare și rezolvare probleme.

Daca vrei să fii și tu parte din echipa Aegon, trimite CV-ul tău prin intermediul website-ului: https://www.aegon.ro/RO-Homepage-Viata/Cariere/Posturi-disponibile/Posturi-disponibile/customer-care-officer3/

Take your opportunity!

Leave a Reply